tisdag 6 mars 2012

Äntligen!



Så börjar man se att våren har kommit närmare. Ja här i dalarna också. ja det där med två bloggar det är inte lätt. Men jag skriver lite här också. fast jag skulle vilja ha en låst. som den här. tex. Sportlovet har vart fantastiskt eftersom jag har haft min dotter här Madde och hennes underbara Kille Niclas. Ja vi har gjort ganska mycket. Men det är så jobbigt att tiden går sååååååå fort. Vi har haft helg hela veckan helt underbart om ni vill se på bilder kan ni gå in i den andra bloggen. Lite deppad blev jag när man umgås med människor som inte kan visa lite glädje för en, att man bara visar agg. Fyyyy säger jag. Nu snart ska jag hämta Fia stumpan och hennes kompis. Föresten kan man få råd här...... Om man har barn som vägrar gå till skolan för han säger att barnen är så dumma vad ska man göra då. Han låser in sig och gråter. Mycket jobbigt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar