måndag 23 januari 2012

Farmor!



Påminner så mycket om min barndom. Ett sådant hus hade min Farmor och Farfar ute på väddö, björkö, Arholma. Och där var vi varje helg, alla lov och hela sommaren. Ja enda tills jag var runt tonåren. Och det är jag glad för att man var eftersom jag är född i södra Stockholm. Hägersten. först sen runt skoltiden var det ute i Hallunda, Slagsta där vi bodde resten. till jag var runt 15-17 år. Sen flyttade jag in mot stan. Ja då vet ni att Carola häggqvist är min barndomskompis. Gick i samma klass. Det jag skulle säga men jag vart så djup hihi. Att ett sådant hus skulle jag vilja ha idag.

1 kommentar:

  1. Jaså, hon verkar vara en speciell person. Mycket mer fart i henne än man kan tro va ;)

    Citronen kommer att innehålla inredningsbutik, sallad & baguettecafé samt konditori. Välkommen! :O)

    Kram Milla

    SvaraRadera