tisdag 13 mars 2012

Hej igen.



Morgonens Uggla fastnade på bild. Dock inte jag som har fottat men Görgen Frisk har gjort det. Ja det var länge sen sist jag var här på den här bloggen. Jag märker att jag skriver mera på den andra. Men allt rullar på. Allt för fort tycker jag bara. stök och bråk här hemma, folk som inte trivs på jobbet.   Vår son har det jobbigt i skolan. Han går bara hem och det kan vara klockan 9 på morgonen redan. Han har adhd och språkstörning. Men vem har inte det av barnen.  Han har stöd av en annan lärare. Och det har gått jätte bra tills dom kom upp med barn från en annan skola som dom har stängt. 3 skolor på kort stund. Jag tror att dom har 34 barn i klassen och vem kan få alla dom barnen tysta. . Emil blir jätte störd och kan inte sitta i klass rummet. knappt i matsalen och det förstår jag. Superstressat är det. Ok dom har byggt ut skolan men inte till det bättre för barnen. Kanske bättre till lärarna. Och matsalen den ska vi inte tala om vad den är liten. Så nu gör vi en utredning på habiliteringen om Emil  Satt där i går från 9-13 och svarade på en massa frågor.  Sen blir det vi föräldrar och lärarna. Ja det är tur att hockeyn funkar. Men jag är så glad att mina föräldrar är snart här. Ha det så bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar