fredag 6 april 2012

Ja då är det påsk igen. Och en annan ska åka och jobba. Det ställde till det för oss i påsk vi skulle jobba båda två. Och vi trodde att farmor skulle vara hemma som hon alltid brukar vara. Men inte i år. Så vi fick pussla ihop det lite. I dag jobbar jag kväll då får barnen vara hemma tills pappa kommer och morgon då är pappa ledig vilken tur att han kunde byta. Stackars barn annars. Sen får han ta med barnen till jobbet dom andra dagarna. Tur att det löste sig. Jag har lagat mat hela morgonen känns det som. Det ända jag saknar nu är att Mamma och min Pappa kommer snart. Dom kommer hit den 27/4. Det ska bli så bra hoppas jag. Påsken för oss blir lugn eftersom vi jobbar. Men vi kommer nog ha en skön härlig kväll ändå Ha en bra påsk. Många kramar från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar